onsdag 10 juli 2013

        
Nu har jag varit tyst en stund igen men jag har haft ganska mycket. :) Hoppas ni förstår!
Så vad ska ni hitta på i sommar då? Om jag inte redan berättat det så ska jag till LONDON! Det ska bli så kul och vi åker om bara 6 dagar idag! Jippie!!!
Inatt sov jag hos min kusin och vi var på turnéspelen på Hova riddarvecka och sen så bara myste vi! :)
Hoppas ni också har haft det bra och nu ska jag fortsätta bråka lite med Gimp... :/

torsdag 13 juni 2013

Skolavslutning!

Jaha, då har man gått ett helt år i sjuan! Kan inte fatta att det gick så snabbt. Nästa år börjar jag åttan, känns jättekonstigt.
Jag kom precis hem men jag kommer att lägga upp bilder på min klänning sen.

Hoppas ni får ett bra sommarlov!

söndag 9 juni 2013

Paddla kanot!

Idag ska jag paddla kanot, i två sjöar, fram och tillbaka....
Jag, sjöar, hav, och båtar inte den bästa kombon om jag ska vara ärlig.
Jag ska berätta för er om den gången vi skulle åka färja till The Reef ,som jag tror jag har skrivit om här, och det var världens (enligt mig...) sjögång. På hemvägen så vågade jag knappt inte gå på färjan...

Men men det här ska nog gå bra, hoppas vi.

torsdag 6 juni 2013

Oj oj oj!

Nu ska ni få höra vad jag hållit på med och som jag förstått det hela så är det här kanske inte så kul för alla men jag har skaffat en SIMSBLOGG, en blogg om spelet sims! Och det verkar som det är rätt många som läser den titta gärna in om ni vill!

Vad händer annars, jo just det! Nationaldagen är ju idag! Och så är det klämdag på fredag, långhelg. SKÖNT!


Det är bara en enda liten plutteluttig riktig skoldag kvar sen är det inga riktiga lektioner och bara en massa slappande. Tänk vad fort ett år i sjuan gick! Snart går jag i åttan och jag har inte dött än, det är bara lite tråkigt att när alla börjat känna varandra så blir det sommarlov. Men man får väl försöka träffa de kompisar man kommit lite närmare på sommarlovet antar jag.

Vad ska ni göra i sommar? Jag ska slappa, bada, slappa lite till och inte bry mig ett skit om skolan och skolarbetet!

Det var allt för mig, tjingeliing!

onsdag 5 juni 2013

Förlåt!

Jag har inte riktigt kunnat blogga nu och det här blor bara ett kort inlägg men dels, det är snart skolavslutning och det har varit MYCKET i skolan fram tills nu när det äntligen börjar bli lite lugnare, SKÖNT!
Och sen så har jag ett annat litet projekt på gång! Ni får se snart, LOVAR!
Puss på er!

PS. Det luktar taco från nedervåningen! Yippie!

måndag 13 maj 2013

Måndagstortyr...

Sitter på bussen och känner mig allmänt slapp. Det fick bli svarta jeans, 1D tröjan, en luvtröja och en fläta idag.
Hatar måndagar, de är liksom bara BLÄ!
Förhoppningsvis kanske jag får tid att unna mig en fika senare idag! 😋
Hoppas eran måndag är bättre än min jag börjar med matte av alla ämnen MATTE?!?! Varför? 😫 
Men det är så kallad "kortdag" idag så jag slutar 40 min tidigare, kanske för att de kände att de inte kunde hålla på med måndagstortyren i all evighet...?
Men i alla fall solen skiner så,
HA DET GUSSIGT!

torsdag 9 maj 2013

One direction

Det var helt FANTASTISKT!
Det här har nog satt spår i mig för alltid, de sjöng till och med en extra låt för oss What makes you beautiful.
Jag kommer må helt fantastiskt i en vecka efter det här!