lördag 4 februari 2012

Hej igen

Mina senaste dagar har gått åt till att titta igenom gamla bilder.
Jag hittade en hel del fina?? bilder på mig och min hun Bert när jag var liten. Med bilderna gjorde jag ett bildspel.
Det är därför jag inte har varit så uppdaterad några dagar.
Nu sitter jag framför Teven och äter Piggelin medans jag väntar på förta deltävlingen i MELODIFESTIVALEN.
Programmledare är:Gina Dirawi    Sarah Dawn Finer  och Helena Bergström

och dom tävlande är 

Sean Banan med                               Sean Den Förste Banan
Abalone Dots med                            På väg
The Moniker med                             I want to be Chris Isaak (This is just the beginning)
Afro-Dite med                                 The boy can dance
Dead by April med                           Mystery
Marie Serneholt med                        Salt & pepper
Thorsten Flinck &
Revolutionsorkestern med                Jag reser mig igen
Loreen med                                     Euphoria


Ta fram en stor skål chips lite dipp och MYS!!!!


 


 Tror jag fick till alla bilder rätt. Det är svårt när man inte vet vilka dom är.
Vem vet jag kanske bloggar recensioner om dom under kvällen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar