torsdag 9 augusti 2012

:)

Hej på er! Jag har en massa att berätta!
Jag skrev ju i förra inlägget att jag tar tilfället att slappa på sommarlovet så det är vad jag har gjort.
Jag kan börja med att berätta att den 8 augusti klockan 22.00 släpptes Cody Simpsons nya video "Wish you where here". Jag vet att många ratar honom men jag lägger iallafall upp den här videon för jag tycker han är bra!
Sen så är det snart skolstart så jag har beställt en ny väska! Jag ska börja sjuan! Det ska bli sjukt kul!
Jag börjar den 20 augusti. När börjar ni?
Sen så var det ju det där med Rhodos-resan! Jag kan inte berätta i detalj men när vi kom dit var det 36 grader i luften och 24 grader i vattnet! Dom hade pool och solstolar nära havet så jag badade ganska mycket i båda.:)
Sen tror jag att det bara blev varmare och varmare.  En dag var vi i Rhodos gamla stad och köpte lite sovenirer. Jag hittade ett par jättefina örhängen en handuk och en convers tröja. Har tyvärr inga bilder på dom här.
Vi var också i Akropolis men där var det superdupervarmt! Det var riktigt jobbigt. 
Rhodos var riktigt fin men också lite sönderturistat och vårat hotell låg ett par mil från flygplatsen så det flög många plan förbi hotellet.
Vi hade det jättebra även om det var lite läskigt att flyga första gången! :)
Vill ni veta mer får ni väl skicka ett mejl men jag tyckte det här räckte för den här gången!
Lite bilder!
Hotellet!



Det var jättefin solnedgång varje kväll!
I´m Holding the sun!









Min fina underbara syster!


Kollossen i Rhodos hamn! ( Eller där dom tror att den har stått!)

Akropolis

Rhodos gamla stad




Nu orkar jag bara inte skriva mer!

1 kommentar: