lördag 22 december 2012

God jul!

Tänkte att nu är det väl ändå dags för ett riktigt juligt inlägg!

Jag sitter på mitt rum och känner doften av pepparkakorna som vi bakade för en stund sedan och tänkte att det ver ett perfekt tillfälle att berätta om våran mysiga jul här hemma!

Vi brukar alltid fira både hemma, hos farmor och hos mormor.
Det är verkligen helmysigt!



En annan tradition som jag personligen tycker väldigt mycket om är att vi alltid gör en massa julgodis och ett pepparkakshus!

Mums!












 Vår lilla nya bebis Doriz!


Bert min ögonsten som börjar ha levt sina bästa år, bland
 annat är han en anledning till
att vi skaffade Doriz.




Ni kan läsa mer om Doriz på Husdjur om ett litet tag!
Hoppas verkligen ni får en underbar jul och jag får ursäkta om jag inte blogga något mycket före jul!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar