onsdag 20 mars 2013

Så glad!

Aaaaaaaaa! Gissa vad som kom med posten idag!

Precis! Mitt Sims 3 Universitetsliv! Åhh, gud så jag har längtat och nu får jag väl ta att göra en Hiss/Diss också! Men först ska jag kolla vad som är fel med min dator och så måste jag ju spela lite också. Jag har både hört och läst en massa om det,

Man kan gå 1-2 terminer per gång man åker till Universitetet och då kan man kan då välja mellan 6, 12 eller 18 meriter per termin. För att ta examen måste man ha läst 48 meriter.
Varje termin är en simsvecka.

Man kan läsa 6 olika inriktningar,
*Affärer, affärer, kriminell
*Vetenskap/Medicin, vetenskap medicin
*Teknologi, militär, lag och ordning
*Kommunikation, Politik, journalistik, spådom
*Konst, musik, matlagning, film
*Fysik, sport

Hoppas ni tyckte det här lilla inslaget av sims var kul och ni ska få både mer text och förhoppningsvis också bilder och då får ni se hur det går för min sim på Universitetet. Men först ska jag spela!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar