torsdag 21 juni 2012

Fantastisk dag med golf!

Idag har jag och en kompis varit och spelat minigolf på campingen! Det var jättekul men som tippat så ................. förlorade jag. Jaja 10 p är inte så farlig och jag hade ju inte spelat på ett år om inte mer, och så tog jag första doppet i sjön idag med. Kanske inte var jättevarmt men det var kul!

Igår var jag på läsprickarna ( bokklubben ) och då hade dom utsortering av böcker som skulle slängas. Och vi hade turen att få välja hur mågna och vilka vi ville.
Jag hittade en serie som är ganska gammal.... första boken gavs ut 1970 och heter "Halvvägs till himlen". Alla böckerna är skrivna av Gunborg Wildh och serien handlar om Karolin.
Jag fick tag i alla tio böckerna och har någon gång framöver tänkt att läsa böckerna och skriva om dom en efter en här på bloggen men det blir nog inte så snart. Jag tänkte i alla fall skriva lite mer om serien på Bokrecensioner så att inte det här inlägget ska bli hur långt som helst. Men det kanske blir imorgon...

Imorgon är det midsommarafton och då vill jag skicka er en liten hälsning:


Om drygt en vecka åker jag till Rhodos och då kommer det ju inte bli några inlägg som ni förstår!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar