söndag 24 juni 2012

Hellooo!

Jag håller på att fundera ut frågor jag ska svara på efter våran Rhodos resa om 6 dagar! Har du en fråga du vill ställa? Skicka in den till mig vettja! Adress hittar du längst ner på sidan eller i informationen om mig.


Jag är dålig på svenska, men jag kan säga  JAG ÄLSKAR DIG.
Jag är dålig på matte, men jag vet att du kan RÄKNA MED MIG.
Jag är dålig på geografi, men jag vet att du bor i MITT HJÄRTA! 



Vår lycka är beroende av samarbete och bidrag från andra. Varje aspekt av vår nuvarande välfärd beror på hårt arbete hos andra. Som vi ser omkring oss på de byggnader vi lever och arbetar i, vägarna vi reser, de kläder vi bär, eller maten vi äter, måste vi erkänna att alla är från andra. Ingen av dem skulle finnas för oss att njuta av och utnyttja det inte vore för den vänlighet av så många människor okända för oss. 


Dalai lama

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar