onsdag 19 februari 2014

Tusen skäl

Vet ni en sak jag är trött på? Jag tycker att hur samhället ser ut idag är bedrövligt.
Man får inte se ut hur man vill, man får inte ha den sexuella läggning som känns bra för en och inte den hudfärgen man har. Hudfärg och läggning är ju inte ens saker man bestämmer själv, till stor del bestämmer man ju inte över hur man ser ut heller.


När man går med kompisar och går förbi några personer och dem viskar saker som jag aldrig ens skulle ta i min mun, DET är vad som gör mig förbannad!
Om någon frågar mig om jag är kristen och jag frågar dem, "Varför frågar du det?". Då får man höra, att dem inte vet men dem bryr sig inte heller ,för det vore ju FRÄNT! Hur kan man ens slänga ur sig något sådant. Man blir ett objekt som folk tycker det är kul att sprida rykten och elaka ord omkring.
Så nu har jag bestämmt mig för att vara den jag är här på bloggen. Jag ska inte behöva få frågor om vilken religion jag har, vad jag tycker om invandrare osv. För vet ni vad? Det spelar INGEN roll!!
Och till dig som spred ut all skit från början, jag bryr mig inte om vad du tycker om mig, sålänge jag tycker jag duger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar