lördag 30 november 2013

Adventshälsning!

Tänkte bara säga hej en liten snabbis! Har ju fixat lite med juldesignen och försökte även på till ett fint snöfall liknande det jag hade förra året men det vill inte funka! Får se om jag får till det sen.
Anledningen till detta är att jag ska på julmarknad imorgon så jag fixar adventsfint redan nu :) Ska stå med svenska kyrkan i deras stånd och viska dra in pengar till det internationella arbetet som i år jobbar för att ge barn en framtid utan våld och så ska jag gå på adventsgudtjänsten :) Jag har ju varit prao hos dem den här veckan och jag har fått varit med kyrkågårdsarbetarna, hon som städar och en massa annat kul! Bästa ( och första ) praon någonsin!!!! Och eftersom jag var ledig i onsdags så får jag jobba söndag istället.
I onsdags så var jag även hos tandläkaren och fick julröda ringar i tandstälningen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar