fredag 15 maj 2015

Friluftsliv, åh härliga friluftsliv



I helgen var jag iväg på ett friluftsläger med svenska kyrkans unga tillsammans med några fler ungdomar från Töreboda och Sävare.
Det var jättekul och jag träffade lite nytt folk där, men jag längtar redan tillbaka!
Jag har haft lite halv abstinens sedan jag kom hem i söndags... och ja, jag vet att det snart gått en vecka... men nej jag behöver inte söka hjälp för det, tror jag.
Så i denna abstinens kunde jag inte annat än att kolla efter ett par nya byxor och kreativ som jag är så lyckades jag även trolla fram en egen hajk-bricka.

Malin W zip off byxa BeigeDessa byxor klickade jag hem från Intersport här!
De har Uv-skydd, torkar snabbt och man kan ta bort byxbenen så det blir ett par shorts. Sedan gjorde det ju inte saken sämre att de var på rea!

Och nu, som ni har väntat.... Min alldeles egentillverkade hajkbricka :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar