torsdag 12 januari 2012

Det går åt rätt håll!!

Hej!
Mitt arbete med smurfen går frammåt!
Här nedan får några bilder på hur det ser ut och hur tanken är att det ska se ut efterråt!
Som sagt var det går frammåt över huvud taget men imorgon är det fredagen den trettonde!
Läskigt.
Fast jag har ett tips. Tänk inte Jag kommer få  otur för då får du otur!
Själv brukar jag ha så mycket i skolan att jag inte tänker på det och så helt plötsligt så är dagen
över och jag har inte fått någon otur!
Jag vill tipsa om ett pojkband som är väldigt populärt just nu
ONE DIRECTION.
Jag har inte hört så mycket av dom men jag tycker att dom är ganska bra.
Nu ska jag fortsätta virka på min smurf men som sagt var glöm inte titta på bilderna!

Så här ser kroppen ut...
...och så här är tanken.
Fast lite mer verklighetstroget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar