måndag 9 januari 2012

Skola igen

Jag har haft Lunginflammation så jag har inte orkat skriva på en vecka och sen har det bara inte blivit av.
Imorgon börjar skolan igen för mig. Jag vet inte om någon av er har jullov lite till skönt för er i sådana fall!
Jag tycker det är ganska kul att gå den här terminen för sen börjar jag och mina helt FANTASTISKA klasskamrater sjuan men då splittras vi i fler klasser.
Jag vill så gärna ha er kvar!!!
Hoppas verkligen inte att vi tjejer slutar umgås ändå!

I sommar ska jag till Rhodos som är en ö i Grekland!
Jag ska flyga för första gången och jag kommer att skriva ett långt inlägg med bilder efter.
Men det är i början på sommarlovet det så det kommer ta ett tag.

Jag hoppas ni får en RIKTIGT skön fortsatt vecka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar