lördag 14 januari 2012

Natt hos mormor

Tillbringade natten hos mormor och hann därför inte skriva något.
Vi såg på THE VOICE och åt popcorn. MYSIGT!

På fredagen den trettonde brukar jag inte ha otur men...
Inget blir som planerat.
Det blev is och dom små krossade den överallt!
På ett ställe var det vatten under isen och det blev en STOR vattenpöl.
Som jag naturligtvis var tvungen att gå brevid där det också var jättemycket is (smart som jag är).
Sen halkade jag och ena benet blev helt dränkt i en smuttsig isvattenpöl!
Men det torkade och det var bara två tjejer som såg.
Min virkade smurf håller på att få nya delar.
Det blev lite svårt och så hittade jag ett mönster som passade bra i Mias virkbok!
 http://blogga-med-liv.blogspot.com/p/bokrecensioner.html

Så här nedan följer lite bilder jag tagit idag och jag lägger nog in lite på någon annan sida också!
Bie bie!!


Jag och min hun Bert. ALWAYS TOGETHER!

This is mee!

Bilden blev åt fel  håll men kunde inte fixa det. :)

Bara öronen (lägnst bak) ska jag behålla, tror jag.

LOLLIPOP!

Fånga dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar