lördag 16 november 2013

Helgen

Funderar på att börja blogga igen, när jag har lust då alltså och inte för att jag måste. Det blir inte något kul om man "måste" blogga. Ska fixa en ny design när jag orkar och göra roligare inlägg,, kanske ska ta och göra om bloggen till mer MIG! ;-)
Just nu ligger jag och pratar med en kompis, vi ska se Dumma mig 2 imorgon och det ska bli jättekul att träffa henne men tyvärr bor vi en bit ifrån varandra. Men jag åker gärna den biten för att få träffa henne, det var längesen jag hade en kompis som kände att jag kom så bra överens med och det är jätteskönt att känna den känslan. :-)
Ja nu ska jag väl ta att gå ner till köket och käka någonting och se om det är något bra på tv, skönt med helg och på måndag händer inte så mycket heller. Vi har författarbesök på dagen och sedan ska jag med min kompis hem igen. Kommer att bli en bra helg tror jag! 
Förresten! jag var och shoppade idag, blev en eyeliner, nagellack och en tröja, kanske lägger upp bilder sen men vill inte att det här ska bli någon modeblogg eller något liknande, hoppas ni förstår! 

HALLON!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar