söndag 24 november 2013

Japp, då var det mesta med designen fixat då tror jag! Hoppas det inte är för rörigt för då får ni säga till.
Om ni är riktigt uppmärksamma så kommer ni att märka att ett par inlägg är borta men det är för att bilderna jag lägger upp från mobilen inte går att få i en bra storlek så jag tog bort dem.
Jag tog även bort några sidor men jag ska fixa till husdjur det lovar jag. Nu kom jag att tänka på att det har hänt en del sedan jag skrev sist. Jag kan börja med det minst roliga, för ett tag sedan så vart Bert så dålig så vi fick ta bort honom och det var jättejobbigt men livet måste gå vidare och han finns där uppe det vet jag! Så om ni undrar varför det inte kommer att handla så mycket mer om honom så vet ni varför.

Sedan så har jag ju även blivit en levande järnvägsräls, jag har alltså fått tandställning
 ( jippie...NOT).

Har säkert hänt en massa saker men aja, fokusera on the framtid now vetja! ;-)

Senare idag blir det att åka till den stora staden ( rättare sagt förort till skog ) och fira kusinen som fyller 20! Grattis grattis!

Hoppas detta inlägg inte var alltför rörigt och långt och att nästa blir ännu bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar